راهنمای خرید کوادکوپتر

اگر قصد خرید کوادکوپتر را دارید و به دلیل تنوع بسیار بالا انتخاب آن برای شما مشکل شده است، ما به شما کمک می کنیم تا بهترین تصمیم را برای انتخاب خود بگیرید.

به این نکته توجه داشته باشید ، از فروشگاه هایی خرید کنیم که تامین قطعات یدکی و تعمیرات آن را به صورت کامل در بر داشته باشد زیرا وسایل پروازی به شدت در معرض اتفاقات و اشتباهات ناخواسته هستند و قطعاً فراهم بودن لوازم یدکی و تعمیرات تخصصی آن جزو موارد اصلی در انتخاب فروشگاه است و این موضوع باعث می شود که به شما بابت خرید خود خدمات مناسبی ارائه داده شود.

ما در فروشگاه صبا که بیش از ۴۰ سال در زمینه تعمیرات تخصصی اسباب بازی و فروش آنها سر رشته دارد و از کیفیت و ماهیت اجناس مطلع می باشد به همین منظور  بهترین انتخاب را با توجه به میزان بودجه ی شما به شما پیشنهاد می دهیم و همچنین در این فروشگاه تعمیرات تخصصی با تامین قطعات یدکی برای مشتریان مهیا می باشد.

نکاتی که قبل از خرید کوادکوپتر باید توجه داشت به شرح ذیل می باشد:

هدف خود را از خرید کوادکوپتر مشخص نمائید. (منظور از هدف این باشد که نوع استفاده ی شما از وسیله برای چه منظوری می باشد.)

آیا شما دنبال کوادکوپتر معمولی برای تفریح هستید؟

آیا می خواهید همراه با خرید کوادکوپتر از لذت فیلمبرداری هم برخواردار باشید؟

آیا می خواهید تصویر برداری حرفه ای را با کوادکوپتر خود تجربه نمائید؟

می خواهید کوادکوپتر را در محیط باز یا محیط بسته استفاده نمائید؟

بعد از مشخص شدن موارد بالا می بایست میزان بودجه ی خود را نیز تعیین نمائید.

با در نظر گرفتن موضوعات بالا شما می توانید انتخاب هوشمندانه ای نسبت به خرید کوادکوپتر داشته باشید.

در این قسمت به چند نکته ی دیگر برای خرید کوادکوپتر می پردازیم

اگر تا به حال تجربه ی پرواز با هیچ کوادکوپتری را نداشته اید، لازم است تا ابتدا با کوادهای آموزشی که فروشگاه به شما پیشنهاد می کند پرواز را شروع کنید، این موضوع سبب می شود که قبل از خرید یک کواد حرفه ای شما اصول پرواز را به صورت ساده تر تجربه نمائید و در صورت بروز مشکل و یا ضربه به کوادکوپتر هزینه ی به مراتب کمتری بابت خدمات آن پرداخت نمائید.

همچنین این موضوع به شما کمک میکند که بعد از اصول یادگیری پرواز و تسلط شما بروی آن راحت تر بتوانید کوادکوپتر نیمه حرفه ای و حرفه ای را به پرواز دربیاورید و احتمال کرش یا ضربه را پایین بیاورید.

 

ارسال دیدگاه